Формування ціннісного ставлення особистості до природи – одна зі складових виховної системи навчального закладу

Важливою складовою мети загальної середньої освіти є формування особистості з високим ступенем екологічної культури та рівнем ціннісного ставлення особистості до природи. Саме в такому науковому аспекті 11 січня було проведено друге засідання районного методичного об’єднання педагогів-організаторів з теми «Особливості реалізації ціннісного ставлення особистості до природи в умовах реалізації програм виховання учнів 1-11 класів закладів освіти України». У ході роботи керівник районного МО Людмила Консевич проаналізувала роботу методичного об’єднання за І семестр 2017-2018 н.р.. Методист Корецького РМК Олег Літвинчук ознайомив присутніх з особливостями роботи педагога-організатора з учнівським колективом в реалізації ціннісного ставлення особистості до природи. Педагоги-організатори обмінялись досвідом щодо проведення інноваційних форм роботи з реалізації програм виховання учнів 1-11 класів закладів освіти.

З метою виявлення обізнаності з основними аспектами Нової української школи педагоги-організатори працювали в групах, обговорили мету і основні компоненти формули нової школи, а також ключові компетентності випускника закладу освіти.

На завершення теплої зустрічі учасники засідання побажали усім добра, благополуччя й миру і заспівали колядку «Нова радість стала».

 

Людмила КОНСЕВИЧ,
керівник районного МО педагогів-організаторів