Районний семінар-практикум вчителів географії

13 березня 2019 року в Іванівській ЗШ І-ІІ ст.відбувся районний семінар-практикум для вчителів географії на тему «Формування краєзнавчих компетентностей учнів  на уроках географії та в позашкільній роботі».

Метою заходу було ознайомлення учасників семінару з роботою вчителя географії   Синюка Миколи Ростиславовича у впровадженні інноваційних технологій при викладанні географії та висвітлення питання краєзнавчої роботи в школі.

План роботи семінару містив декілька частин.

Зокрема, презентацію закладу  провела директор  школи В. Я. Власюк.

Під час практичної частини  Микола Ростиславович презентував гостям  урок географії у 7 класі на тему: «Рельєф та корисні копалини Європи» та  довготривалий краєзнавчий проект «Колайдер»,у якому було висвітлено позашкільну  роботу, а саме : місця, які відвідали учні школи під час екскурсійних поїздок до Києва, Почаєва, Рівного, Пересопниці,Острога,здійснили туристичні подорожі в с.Маринин (Соколині гори) та до Українських Карпат. Під час останньої учні разом з вчителем підкорили вершини гір Говерла та Петрос,познайомилися з флорою та фауною гір, побутом місцевих жителів. Вчитель також  поділився планами на майбутнє щодо покращення краєзнавчої роботи з предмету.

По закінченні учасники семінару взяли участь у  квесті.

Закінчився захід круглим столом,за яким присутні обмінялися враженнями про побачене та досвідом роботи з метою розширення дієвих форм, методів та прийомів по  активізації інтелектуальної діяльності та можливості застосування практичних навичок та набутих знань на практиці та формування в учнів ключових компетентностей.

Підсумки семінару підвів  методист комунальної установи  Корецький районний методичний кабінет   Літвінчук Олег Сергійович, який  наголосив, що завдання вчителя сьогодні —використати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і  модернізувати  навчальний процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Такий підхід сприятиме розвитку мислення, розумових  та творчих здібностей учнів,відповідальності . А організація краєзнавчої роботи в школі є обов’язковим компонентом в системі поглиблення знань учнів про рідний край.  Її успішність  великою мірою залежать саме від того, як учитель сам розуміє цю роботу і чи зможе він зацікавити нею своїх вихованців.