Наступність дошкільної та початкової освіти

Момент вступу дитини до школи докорінно змінює соціальну ситуацію розвитку дитини. Для того щоб початок шкільного навчання став стартом нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм діяльності та спілкування, співробітництва із дорослими та однолітками.

P1440388 (1)Не залишається поза увагою педагогів Кореччини важливе питання «Створення сприятливих умов для впровадження  нових форм  здобуття якісної дошкільної освіти». Саме з метою  підвищення рівня компетентності педагогів щодо вирішення проблеми наступності між дошкільною та початковою ланками освіти 19 лютого на базі Користівського НВК  відбувся психолого-педагогічний консиліум.

За сприянням   директора  закладу, Філінської Є.І., учасники консиліуму мали змогу перейняти   набутий досвід новоствореного навчально-виховного комплексу у питанні наступності.  Сорочинська О.М., вихователь дошкільної групи, захоплююче провела комплексне заняття. Новак О.Ю., заступник директора НВК, поділилася досвідом щодо наступності навчально-виховної роботи з дітьми старшого дошкільного віку та молодших школярів. Основні аспекти психологічної готовності 6-річок до школи озвучила Галінська Г.О., практичний психолог закладу. Вчителі-практики початкових класів, Шроль Н.П., Веремчук В.І., Ващук Г.В.,  ознайомили гостей  з першими кроками реалізації нового  стандарту початкової школи у закладі. Інформаційно-технічний супровід заходу  бездоганно  був організований  заступником директора Шроль Ю.Г.P1440405

Учасники консиліуму в ході роботи окреслили   ряд важливих завдань. Педагогам та батькам району важливо зосередити увагу на:

 мотиваційній готовності дітей:сформованості правильних уявлень про школу, позитивно-емоційного ставлення до навчання, вчителів;

 комунікативній готовності, яка передбачає особистісно-орієнтоване спілкування з дорослими, дотримання дитиною загальноприйнятих норм і правил поведінки, певний рівень розвитку комунікативних  умінь (уміння вислухати, висловитися, домовитися);

вольовій готовності: умінні управляти власною поведінкою, здатності передбачати наслідки своїх вчинків, дій, результати діяльності;

 інтелектуальній діяльності, тобто розвитку мовлення та пізнавальних психічних процесів: сприймання, мислення уяви, уваги, пам’яті.  Завжди  актуальними залишаються проблеми здоров’я і фізичного виховання дітей.

 Фізична готовність до школи означає, що за своїм фізичним розвитком і станом здоров’я дитина здатна до навчального навантаження.

У дитини своє особливе вміння бачити, думати і відчувати. Потрібно тільки їй  розвивати все це у правильному, корисному для неї напрямку.

                 М.Перестюк, Н.Поліщук, методисти РМК