Проблемний семінар філологів у Крилівській ЗШ І-ІІІ ступенів

24.09.2014 року на базі Крилівської ЗШ І-ІІІ ст. відбулося перше засідання проблемного семінару учителів української мови та літератури. Які викладають у 6 класі за новим Державним стандартом, у ході якого було розглянуто питання психолого-педагогічного супроводу навчальної діяльності учнів раннього підліткового віку. Шкільний психолог Цимощук В.Т. надала рекомендації щодо активізації пізнавальних процесів шестикласників, регулювання провідних видів їх діяльності, також ознайомила філологів із психолого-педагогічною характеристикою учнів 6 класу Крилівської ЗШ І-ІІІ ступенів.
Методист Корецького РМК Н. М. Федорович акцентувала увагу учасників засідання на необхідності формування загальнонавчальних умінь шестикласників під час вивчення української літератури, проаналізувала навчальну програму з предмета стосовно передбаченого формування оргдіяльнісних умінь школярів.
Під час практичної частини проблемного семінару учителі мали нагоду укласти пам’ятку «Як правильно вивчати твір напам’ять», надати методичну допомогу молодим колегам при доборі ефективних форм та методів на уроках української літератури.
Методичним постскриптумом семінару стала відповідь на запитання «Чи готовий учитель до діалогу з учнями?», аби ще раз переконатися у правильності того , що «вчитель помирає в авторитарному монолозі і відроджується в діалозі – співробітництві з учнями».

Методист РМК,
Федорович Н. М.