Формування ціннісного ставлення особистості до себе – основна складова виховної системи навчального закладу

Важливою складовою всебічного гармонійного розвитку особистості є формування у школярів ціннісного ставлення особистості до себе, що передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Саме в такому науковому аспекті 12 січня 2017 року згідно плану роботи районного методичного об’єднання педагогів-організаторів було проведено друге засідання з теми «Особливості реалізації ціннісного ставлення особистості до себе в умовах реалізації програм виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України». У ході роботи керівник районного методичного об’єднання Людмила Консевич проаналізувала роботу РМО за І семестр 2016-2017 н.р.. Методист Корецького РМК Олег Літвинчук ознайомив присутніх із особливостями роботи педагога-організатора з учнівським колективом в реалізації ціннісного ставлення особистості до себе. Розглянуто питання розроблення та впровадження інноваційних технологій у співпраці педагога-організатора з класними керівниками (Дуда Надія, педагог-організатор Гвіздівської ЗШ І-ІІ ст.), а також обговорено прогнозування розвитку учнівського колективу і вдосконалення різних форм самоврядування в педагогічному й учнівському колективах (Валентина Горкун, педагог-організатор Крилівської ЗШ І-ІІІ ст.).

З метою сприяння психологічної адаптації молодих і досвідчених педагогів до сучасних умов роботи в школі учасники засідання взяли участь у психологічному занятті з розвитку професійної ідентичності «Я крокую до майстерності», на якому за допомогою рольових вправ та ігор педагоги програли ті проблеми і ситуації, які виникають у них під час роботи.

На завершення теплої зустрічі у стінах школи педагоги-організатори  заспівали колядку «Нова радість стала», возвеличуючи народження Ісуса Христа і бажаючи усім добра, благополуччя і миру.

Людмила КОНСЕВИЧ,
керівник районного МО педагогів-організаторів